صنعت بازیسازی روندی رو به رشد را طی می‌کند و هر ساله شاهد بازی‌های بزرگی هستیم که توسط کمپانی‌های مختلف عرضه می‌شوند. سال ۲۰۱۶ در مجموع سال خوبی برای بازی‌های ویدیوی بود و آثار زیادی در این سال عرضه شدند. حال با فرارسیدن سال ۲۰۱۷، منتظر هستیم تا ببینیم امسال بازی‌هایی که عرضه می‌شوند چه کیفیتی و عملکردی خواهند داشت. در این مقاله قصد داریم نگاهی به ۲۰ بازی موردانتظار سال ۲۰۱۷ داشته باشیم.

پیش از اینکه سراغ مقاله برویم، بهتر است به دو نکته اشاره کنیم: یک اینکه در این مقاله ترتیب خاصی مدنظر نبوده و بازی‌ها بر اساس حروف الفبا لیست شده‌اند و دوم هم اینکه بازی Scalebound نیز در لیست ما حضور داشت که پس از انتشار خبر لغو شدن آن، مجبور شدیم آن را حذف کنیم.


Crash Bandicoot


 1- Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

  • سازنده: ویکاریوس ویژنز (Vicarious Visions)
  • ناشر: اکتیویژن
  • پلتفرم: پلی‌استیشن 4
  • تاریخ عرضه: ۲۰۱۷

کاراکتر کرش یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای بازی و بازی‌های Crash Bandicoot هم جزو بهترین‌ها در سبک پلتفرمینگ هستند. زمزمه‌های ساخت نسخه جدیدی از این مجموعه محبوب از مدت‌ها پیش بر سر زبان‌ها افتاده بود و زمانی که در جریان PSX 2015 شان لیدن، مدیر سونی، با تیشرتی منقش به کرش وارد صحنه شد، افراد زیادی انتظار داشتند تا این نسخه جدید به‌زودی معرفی شود. ولی خب این اتفاق رخ نداد تا اینکه در جریان E3 2016، سونی در جریان نمایش سراسر هیجانش، از ریمستر سه نسخه کرش بندیکوت رونمایی کرد و چندی پیش هم مشخص شد که این مجموعه با نام Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. سری بازی‌های کرش بندیکوت حتی با گذاشت مدت زمان زیادی از عرضه کماکان سرگرم‌کننده و لذت‌بخش هستند و قطعا تجربه آن‌ها با گرافیک امروزی‌تر لذت‌بخش‌تر هم خواهد بود.

هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در چه تاریخی عرضه می‌شود. با این حال شایعاتی توسط چند خرده‌ی منتشر شده که از عرضه آن در ماه اسفند خبر می‌دهند. شما می‌توانید جدید‌ترین تریلر از گیم‌پلی این بازی را در زومجی تماشا کنید.


Cuphead

 


Cuphead -2

  • سازنده: استودیو MDHR
  • ناشر: MDHR
  • پلتفرم: ایکس‌باکس وان - ویندوز
  • تاریخ عرضه: ۲۰۱۷

در جریان E3 2014 بازی Cuphead با انتشار تریلری به عنوان یک بازی پلتفرمر معرفی شد. در این بازی شخصیتی را که ظاهری چون یک فنجان دارد کنترل خواهید کرد و باید مراحل مختلف این بازی اکشن/پلتفرمر را پشت سر بگذارید. این بازی با گرافیکی چون کارتون‌های دهه ۳۰ میلادی ساخته می‌شود و ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۶ عرضه شود که سازندگان چندی پیش از تاخیر خوردن آن تا تاریخ نامشخصی از ۲۰۱۷ خبر دادند. سازندگان اعلام کردند که ابتدا قصد داشتند با حذف بخش‌هایی از بازی آن را در ۲۰۱۶ عرضه کنند ولی در نهایت تصمیم گرفتند تا ضربه‌ای به کیفیت بازی نزنند و در عوض عرضه آن را تا سال ۲۰۱۷ به تاخیر بیندازند.

سازنده این بازی یعنی استودیو استودیوی MDHR توسط دو برادر کانادایی تاسیس شده و Cuphead از اولین تجربه‌های آن‌ها در صنعت بازیسازی است. این اثر سعی داد تا حس و حال بازی‌های کلاسیک سبک پلتفرمر را زنده کند. یکی از ویژگی‌های اصلی این بازی سختی بالای آن درست مثل بازی‌های قدیمی است که از هر طرف دشمنان به سمت‌تان حمله می‌کردند و با غول‌آخر‌های بسیار سرسختی هم روبرو می‌شدید. برای اینکه بیشتر با این بازی و مخصوصا غول‌آخرهایش آشنا شوید، می‌توانید مقاله «۱۰ غول‌آخر بازی Cuphead که باید برای شکست دادن آنها آماده شویم» را بخوانید.


For Honor


For Honor -3

  • سازنده: یوبیسافت مونترئال (Ubisoft Montreal)
  • ناشر: یوبیسافت
  • پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پی‌سی
  • تاریخ عرضه: ۲۶ بهمن ۹۵ (۱۴ فوریه ۲۰۱۷)

For Honor یکی از بازی‌های یوبیسافت است که به مانند اکثر آثار بزرگ این کمپانی، هایپ زیادی پیرامون آن وجود دارد. در چند وقت اخیر مشاهده کرده‌ایم که برخی از این هایپ‌های کمپانی فرانسوی در نهایت به ایده‌های توخالی و پوچ تبدیل شده‌اند و در برخی هم نتیجه یک بازی موفق بوده است. For Honor توسط استودیو خوش‌نام یوبیسافت مونترئال ساخته می‌شود و قرار است نبرد‌های عظیم با سلاح‌های سرد را شبیه‌سازی کند. گیمر‌ها امکان انتخاب از بین سه کلاس وایکینگ، شوالیه و سامورایی را خواهند داشت که البته هریک زیر‌شاخه‌هایی نیز دارند که تنوع کلاس‌های بازی را افزایش می‌دهد. به‌علاوه سبک مبارزاتی هر کلاس هم کاملا منحصر‌به‌فرد است.

For Honor هم دارای بخش تک‌نفره داستانی است و هم قرار است یک بخش چند‌نفره جذاب داشته باشد که در آن می‌توانید در نبرد‌های وسیع شرکت کرده یا اینکه با دوستان‌تان دوئل کنید. یکی از مواردی که سازندگان بازی تاکید زیادی روی آن داشته‌اند، شبیه‌سازی واقعی مبارزه با شمشیر و دیگر سلاح‌های سرد به گونه‌ای است که گیمر حس خواهد کرد واقعا یک سلاح در دست گرفته و در حال مبارزه است. همچنین چندی پیش نسخه آلفای این بازی عرضه شد که بازخورد کاربران از آن اکثرا مثبت بود. به هر حال باید تا ۲۶ بهمن و عرضه بازی منتظر ماند و دید که آیا For Honor می‌تواند یک شبیه‌ساز واقعی و لذت‌بخش نبرد باشد یا خیر.


Ghost Recon


 4- Ghost Recon: Wildlands

  • سازنده: یوبیسافت
  • ناشر: یوبیسافت
  • پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پی‌سی
  • تاریخ عرضه: ۱۷ اسفند ۹۵ (۷ مارس ۲۰۱۷)

بازی‌های شوتر تاکتیکی محبوبیت بسیار بالایی در بین گیمر‌ها و مخصوصا طرفداران بازی‌های اکشن دارند و این افراد امسال قادر به تجربه بازی Ghost Recon: Wildlands، محصول یوبیسافت خواهند بود. بازی‌ای که جدید‌ترین نسخه از یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌ها است. Ghost Recon: Wildlands داستان یک گروه چهارنفره از سرباز‌ها را روایت می‌کند که برای مبارزه با کارتل مواد مخدر به بولیوی اعزام می‌شوند. این اثر یک بازی کاملا جهان‌باز خواهد بود و به گیمر‌ها اجازه داده می‌شود تا ماموریت‌ها را به دلخواه انجام داده و از آن مهم‌تر به سبکی که دوست دارند و از مسیری که حس می‌کنند بهتر است، با دشمنان مبارزه کنند. همچنین سازندگان دقت زیادی در شبیه‌سازی دقیق محیط بولیویی کرده‌اند تا دنیایی واقعی و باورپذیر را در بازی شاهد باشیم. 

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های بازی داشتن حالت Co-op یا همکاری تیمی است که می‌توانید با دوستان‌تان در تیمی چهارنفره آن را تجربه کنید. بسیاری از افراد Ghost Recon: Wildlands را شبیه به دیویژن، اما در محیطی جنگلی و کوهستانی بولیوی می‌دانند. درست است که The Division ضعف‌هایی داشت، ولی تجربه آن به صورت همکاری تیمی واقعا لذت‌بخش بود و احتمال اینکه این لذت را بتوان در نسخه جدید Ghost Recon هم تجربه کرد زیاد است و البته امیدواریم که در این اثر شاهد مشکلات بازی The Divison نباشیم تا لذت تجربه یک شوتر تاکتیکی واقعی از ما گرفته نشود.

Ghost Recon: Wildlands در تاریخ ۱۷ اسفند سال جاری عرضه خواهد شد و البته یک نسخه بتای عمومی نیز خواهد داشت.


GT Sport


Gran Turismo Sport -5

  • سازنده: پولی‌فانی دیجیتال (Polyphony Digital)
  • ناشر: سونی
  • پلتفرم: پلی‌استیشن 4
  • تاریخ عرضه: ۲۰۱۷

مقاله مرتبط

سری Gran Turismo جزو محبوب‌ترین بازی‌های سبک شبیه‌ساز ماشین‌سواری است که جدید‌ترین نسخه آن یعنی Gran Turismo Sport ابتدا قرار بود در پاییز سال ۲۰۱۶ وارد بازار شود. با این حال استودیو پولی‌فانی دیجیتال، سازنده بازی، تصمیم گرفت تا برای بهبود کیفیت بازی عرضه آن را تا تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ به تاخیر بیندازد. Gran Turismo Sport قرار است به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود و البته با هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR نیز قابل تجربه خواهد بود. کازونوری یامائوچی، کارگردان بازی، طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که بازی قرار است در زمان عرضه ۱۴۰ ماشین داشته باشد که این تعداد در نهایت و پس از عرضه DLC‌ها، به ۴۰۰ الی ۵۰۰ ماشین خواهد رسید که این خود نشانگر عظمت بازی است.

همچنین یکی از مواردی که سازندگان بازی دقت و تمرکز زیادی روی آن داشته‌اند، خلق گرافیکی کاملا طبیعی و باورپذیر است. به همین منظور هم قرار است بازی به صورت کامل از HDR بهره ببرد و این فناوری باعث خواهد تا یک سری از ماشین‌های بازی برای اولین بار با رنگ کاملا واقعی خودشان نمایش داده شوند. علاوه بر آن جزییات گرافیکی دیگر بازی نیز با توجه به تریلر‌های جدید آن، بسیار زیبا و طبیعی به نظر می‌رسند و از نظر گیم‌پلی هم با توجه به سابقه تیم سازنده می‌توان انتظار یک شبیه‌ساز رانندگی عالی را داشت که می‌تواند برای مدت‌های طولانی و تا عرضه نسخه بعدی GT، طرفداران این سبک از بازی‌ها روی پلی‌استیشن 4 را سرگرم نگه دارد.


ادامه مطلبو اصلا از دست نده :)))


پرتال سرگرمی و فرهنگی | خبر،سرگرمی،رواشناسی و . بازی ,عرضه ,بازی‌های ,نسخه ,پلی‌استیشن ,تجربه ,ghost recon ,gran turismo ,turismo sport ,recon wildlands ,crash bandicoot ,gran turismo sport ,ghost recon wildlands منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تی تی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد ابن سینا مرد هزارساله منابع آزمون دکتری خدمات آنلاین علی ملاح سکوت پروانه ها خريد ساعت مچی سواچ ارزان فیک نقره اي 2020 انجام مشاوره مالیاتی مجله پزشکی چند ثانیه پارازیت