روش قدرتمند

چطور با استفاده از انواع روش ، که توسط متخصصان در خصوص نحوه تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل است میتوان سطح  خود را افزایش دهیم.

اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، اگر نداشته باشید، کسب و کار شما خواهد مرد و استثنائی نیز در این زمینه وجود ندارد. این موضوعی است که فراگیری روش امتحان شده را ضروری می کند. نکته اصلی دانستن آن است که چگونه بیم. این موضوعی است که من بیش از یک دهه در سراسر جهان در حال ترویج آن بوده ام. شناسایی مشتریان و روش موفقیت آمیز به آنها خصوصا در مورد شرکت های کوچک و متوسط و کارآفرینان یکی از بزرگترین چالش هایی است که می شناسم.

با در نظر داشتن این موضوع، ایجاد مهارت های خوب برای موفقیت شما ضروری است، بنابراین در اینجا مهارت های ضروری ارائه می شوند تا به شما کمک شود که تان را افزایش دهید و به موفقیت دست یابید. این روش‌های برای همه افراد هستند، چه افراد مبتدی و چه افراد حرفه ای. قبلا 10 تکنیک طلایی  را آموزش داده ایم ، اکنون 39 روش را بررسی مینماییم.

39 روش  روشهای

39 روش حرفه‌ای 

روش   1 : در مورد مشتریان تحقیق کنید

البته، محصول یا خدمت شما بهترین است. به همین دلیل هم هست که شما در این کسب و کار هستید. شما می خواهید دنیا این موضوع را بداند، اما نخست باید مشتریان تان را بشناسید. از قبل برنده بودن به این معنی است که پیش از ملاقات با مشتریان خود، هر آنچه می توانید انجام دهید تا همه جزئیاتی که به هدف تان کمک خواهند کرد را شناسایی کنید – از کوچکترین مشاهدات تا بزرگترین تصاویر.

نقاط قوت، نقاط ضعف، جاه طلبی ها، شکست ها، رقبا و چالش های مشتریان تان را بیابید. پیدا کردن آگاهی هر چه بیشتر قبل از ملاقات با مشتری نه تنها به شما اطمینان می دهد بلکه مشتریان را به سمت شما جلب خواهد کرد.

روش 2 : برندشخصی خودتان را بید

اگر آیین و مسلک شما باشد (و باید هم باشد)، محصولات و خدماتی که دارید می ید باید حامل ایمان شما باشند. به عبارت دیگر، قبل از اینکه به دیگران بید، باید محصول یا خدمت تان را به خودتان بید. این اولین گام در روانشناسی می باشد.

و اگر به آنچه دارید می ید ایمان کامل داشته باشید، شانس بیشتری خواهید داشت که این ایمان را در دیگران هم ایجاد کنید. اما چطور می توانید بفهمید که آیا فروخته شده اید یا نه؟ این را امتحان کنید: یک تکه کاغذ بردارید، یک خط در وسط آن بکشید. ستون سمت چپ را “فروخته نشده” و ستون سمت راست را “فروخته شده” بنامید. اکنون همه ویژگی ها یا جنبه هایی که دارید می ید را در ستون مربوطه لیست کنید. من حداقل هفته ای دو بار این تمرین را انجام می دهم.

حال با مولفه هایی از محصول یا خدمت تان که به طور کامل خود را وقف آنها نکرده اید به کار خود پایان می دهید – و می توانید بر روی آنها کار کنید تا نسبت به آنچه دارید می ید ایمان کامل پیدا کنید. تنها بعد از این کار است که برای آماده هستید.

 

روش


مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ مشتریان ,ید ,دارید ,ایمان ,کامل ,مشاوره , برای ,ایمان کامل ,آنچه دارید ,ید ایمان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نماوا کلیپ 10 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دانلود فیلم سینمایی و سریال اخبار و سوالات استخدامی 99 سايت رسمي يادها با بهراد هر انچه که باید.. calliekycv85 homepage مجله ی ماشین دلال معاملات ملکی ایران