طراحی سایت، نجات کسب و کارها در شرایط بحرانی کرونا

طراحی سایت، نجات کسب و کارها در شرایط بحرانی کرونا

در شرایط کنونی که کرونا بر اکثر کسب و کارها اثر منفی گذاشته و به تعطیلی کشانده، اکثر کسبه های بازار که کسب و کار خود را آنلاین کرده اند با کمک طراحی سایت وضعیت خود را بهبود داده اند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ریگل، در این متن می خواهیم علت بهبود وضعیت کسب  و کار ها با طراحی سایت را بررسی کنیم و یکی از شرکت های طراحی سایت در تبریز معرفی کنیم.

به گزارش ریگل،  با مصاحبه ای که با اکثر کسب و کارها قبل بیماری کرونا داشتیم کسبه ها راضی به طراحی سات برای گاه خود نبودند و همین که علتش رو می پرسیدیم می گفتند نیازی به اینترنتی نداریم و اکثر مشتریان ما حضوری هستند ولی بعد از اینکه این بیماری پیدا شد. تقاضا برای طراحی سایت افزایش چشم گیری پیدا کرد به شکلی که ما نیروی خود را دو برابر کردیم.

علتش را از کسبه ها پرسیدیم اکثرا می گفتند مردم به آنلاین به غیر سایت باشد اعتماد ندارند و از ما اطلاعات وب سایت گاهمان را می خواهند به همین خاطر ما تصمیم به طراحی سایت برای گاهمان گرفتیم.

در این شرایط بیماری نیاز به طراحی سایت خیلی احساس شد و کسب و کارهای آنلاین ارزش معنوی و مادی کارشان را دانستند. حال ما می خواهیم مزایا و سپس نحوه سفارش طراحی سایت را به شما معرفی کنیم.

۱. طراحی سایت اعتماد در بین مخاطبان ایجاد می کند

مردم به وب سایت های ضعیف طراحی شده اعتماد ندارند. اگر آنها طراحی ضعیف شما را ببینند یا اطلاعات منسوخ به نظر می رسد ، به سایت شما اعتماد نخواهند کرد. آنها ممکن است سایت شما را خسته کننده یا سایه دار ببینند زیرا شما یک طراحی وب به روز نشده دارید.

به شخصی فکر کنید که به دنبال ثبت سفارش عمده در یک شرکت تولیدی است. آنها مبلغ هنگفتی هزینه می کنند، به این معنی که اگر طراحی وب سایت تولیدی شما اعتماد را جلب نکند، آنها کسب و کار دیگری برای انجام سفارش خود پیدا می کنند.

از طرف دیگر، یک سایت حرفه ای اعتماد مخاطبان شما را نشان می دهد. آنها به تجارت شما اعتماد خواهند کرد و در بررسی بیشتر آن احساس راحتی می کنند.

ایجاد اعتماد با مخاطبان مهم است تا آنها در سایت شما باقی بمانند. هنگامی که بازدیدکنندگان مدت بیشتری در سایت شما باقی می مانند، فرصت های بیشتری برای کسب و کار خود در اختیار شما قرار می دهید.

۲. رقبای شما این کار را می کنند

اگر به دلیل مهم بودن طراحی وب نیاز دارید، دلیل اساسی اینجاست: رقبای شما در حال حاضر از طراحی وب استفاده می کنند. اگر می خواهید در رقابت با آنها بمانید، باید از طراحی وب برای سایت خود استفاده کنید.

می خواهید وب سایت شما در رقابت متفاوت باشد. اگر یک وب سایت قدیمی، قدیمی و با کیفیت پایین داشته باشید، رقبای شما از شما پیشی می گیرند. وب سایت خوب طراحی شده آنها بهتر از وب سایت شما عمل خواهد کرد.

این بدان معناست که شما منجر به از دست دادن رقبای خود خواهید شد. آنها جذابیت بیشتری برای صفحه خود دارند زیرا صفحه آنها جذاب تر است.

طراحی وب سایت شما فرصتی است تا بتوانید تجارت خود را از رقابت جدا کنید. هنگامی که با سایر مشاغل رقابت می کنید، عموماً خدمات مشابه و قیمت گذاری مشابهی دارید. شما به یک چیز نیاز دارید که باعث شود تجارت شما از بقیه برجسته باشد.

۳. سازگاری با مخاطب ایجاد می کند

وقتی می خواهید برای کسب و کار خود هدایای جدیدی کسب کنید، می خواهید برند خود را بسازید. شما می خواهید مخاطبان شما با نام تجاری شما آشنا شوند تا در صورت آمادگی برای تبدیل، شما را انتخاب کنند. طراحی وب آنلاین از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به ایجاد انسجام در صفحه شما کمک می کند.

شما باید در هر صفحه از وب سایت خود، قلم ها، سبک ها و چیدمان های یکسانی داشته باشید. اگر در هر صفحه طراحی متفاوتی دارید، این امر باعث می شود سایت شما غیرحرفه ای به نظر برسد. همچنین ایجاد شناخت برند چالش برانگیزتر است زیرا مخاطبان شما نمی دانند کدام رنگ را با نام تجاری شما مرتبط کنند.

شما می توانید برای سفارش طراحی سایت به تیم ریگل بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت rigel.ir یا با شماره ۰۹۳۶۳۶۷۹۲۹۶ در ارتباط باشید.

منبع : ایسنا


استخر بلیط سایت ,طراحی ,خواهید ,ایجاد ,مخاطبان ,صفحه ,طراحی سایت ,بیشتری برای ,سفارش طراحی ,سایت برای ,اعتماد ندارند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت سه سوت وب اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهشهر خرید اینترنتی تخفیف esfbarbari وبلاگ تخصصی علوم ˙·٠•●معجزه قرآن و ادعیه ●•٠·˙ باربری و اتوبار فروش تجهیزات غیرمخرب جوش وبازرسی