هواکش سقفی سانتریفوژ

هواکش سقفی سانتریفوژ چیست؟

اختراع هواکش سقفی به اواسط قرن بیستم بر می گردد.هواکش های سانتریفیوژ یا گریز از مرکز از انواع مختلف هواکش می باشند  که از رایج ترین هواکش های موجود در صنعت هستند و هوا را در جهت عمود بر محور گردش پروانه به حرکت در می آورند.هدف از نصب این هواکش ها حذف هوای کثیف و تنظیم درجه حرارت و رطوبت محیط  است. فن تهویه صنعتی که در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد برای تهویه عمومی استفاده می شود و نوع پروانه ای است. این فن ها برای تهویه ساختمان های تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین برای حذف هوا و بخار گرم از اتاق مورد استفاده قرار می گیرند.تهویه فقط هنگامی کار می کند که جریان هوا برقرار باشد.

این فن ها  برای تهویه هوای گرم به روش ساده و کارآمد مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول از طرفداران زیادی برخوردار است که روی سقف نصب شده و توسط باد چرخانده می شود. این هواکش ها در ابعاد مختلف و مناسب برای اندازه های مختلف سازمانی ساخته شده و در بازار جهانی عرضه می شوند.

سیستم های تهویه سقف برای هر خانه ای  مورد نیاز هستند. برای نصب هواکش فاکتورهایی مانند  محیط زیست  و منطقه ای که در ساکن هستیم و طرح های سقف در هنگام خروج باد  مورد توجه قرار می گیرند.

اجزای اصلی  هواکش  سقفی سانتریفوژ:

1- حلزونی

2- پروانه

3- الکتروموتور

ویژگی های هواکش  سانتریفوژ:

1) تهویه مناسب

2) بدون هزینه نصب

3) طراحی کاربردی

4) نصب آسان

5)عملکرد پایدار و بسیار کارآمد

6) طراحی زیبا

7) مقاومت بالا

8) کیفیت بالا

9) قیمت مناسب

10) طول عمر بالا

انواع هواکش  سانتریفوژ:

1- فوروارد

2-بکوارد

3-رادیکال

 

مزایای هواکش سقفی سانتریفوژ:

  • گرما، بخار، گرد و غبار را حذف می کند.
  • بهبود بهره وری
  • کیفیت هوا در محیط داخلی را بهبود می بخشد.
  • کاهش آسیب ساختاری
  • محافظت از کالاهای ذخیره شده
  • ایجاد محیط متناسب و سازگار با شرایط انسان

 

 

کاربرد هواکش سقفی سانتریفوژ:

 استفاده از هواکش های سانتریفوژ در صنعت و بازار ایران و جهان پیشرفت زیادی کرده است از جمله مکان هایی که مورد استفاده قرار می گیرند  بیمارستان ها، برج ها، مراکز ، مساجد، اداره ها ، کارخانه ها، کارگاه ها و غیره جهت  گردش هوا کاربرد دارند.

شرکت مکش دهش عرضه کننده هواکش های سقفی سانتریفوژ با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در بازار ایران می باشد.

منبع1 

منبع2

 


هواکش صنعتی | هواکش صنعتی رادیال | هواکش صنعتی آکسیال هواکش ,سانتریفوژ ,تهویه ,استفاده ,مورد ,سقفی ,هواکش سقفی ,مورد استفاده ,استفاده قرار ,سقفی سانتریفوژ ,هواکش صنعتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست نمونه سوال دهم کانال دهم تجربی انسانی ریاضی کانال کنکور ۹۹ فیل دانلود طراحی سایت تعمیرات لوازم خانگی پاپ موزیک آهن آلات