نقد و بررسی اجمالی لپ تاپ 15 اینچی ایسوس VivoBook R521JB-C

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس VivoBook R521JB-C که یکی از باریکترین لپ تاپ های ایسوس می باشد با طراحی بسیار زیبا دارای قابلیت ها و امکاناتی است که آنرا در دسته محصولات مالتی مدیا و عمومی قرار می دهد

این دستگاه که ترکیبی از دو محصول R564 , R542 بشمار می آید در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد و نسبت به سری s vivobook ها مقرون بصرفه تر می باشد بدین صورت که چه در محل کار و چه برای بازی ، ASUS VivoBook 15 یک لپ تاپ جمع و جور است که شما را در هر کاری که قصد انجامش را دارید بی نیاز می کند.

صفحه نمایش

صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی جدید با وضوح Full HD IPS Wide View وهمچنین فریم Nano Edge (بدون قاب) از حاشیه ای فوق العاده کوچک 5.7 میلی متری برخوردار است و ابعاد را به حداقل رسانده است در عین حال که با توجه به wide view بودن زاویه دیدی با ۱۷۸ درجه به شما می دهد .

از لحاظ مات بودن صفحه نمایش می توان براحتی زیر نور مستقیم خورشید و یا نور چراغ بدون کوچکترین مشکلی به صفحه نمایشگر نگاه کرد که این ویژگی کاربرد آنرا دوچندان کرده است. در حالت کلی فضای کمتری روی میز شما اشغال می کند اما فضای بیشتری در صفحه نمایش برای کار با آن برای شما ایجاد می کند.

طراحی

این مدل با ضخامت بسیار کم و وزنی در حدود ۱.۸ کیلوگرم گزینه مناسبی برای کاربرانی که دائما باید لپ تاپ شان را بهمراه داشته باشند به جهت عدم استفاده از فلز توانسته ظاهر زیبای و ظریف خود را بگونه ای حفظ کند که پلاستیک بکار رفته در آن در ظاهر فلز جلوه نماید.

بلندگو

در کنار امکانات متعدد بلند گوهای قوی ایسوس Sonic Master که در دو طرف دستگاه وهمچنین قاب زیرین آن قرار داده شده است این مدل را تبدیل به دستگاهی منحصربفرد نموده است که کاربرد مالتی مدیای را به جهت علت مجهز بودن به نویزگیر و همچنین صدای استریو و دالبی آنرا بیشتر تقویت می کند.

مشخصات فنی

پردازنده قدرتمند i7 اینتل و در عین حال بسیار کم مصرف بهمراه گرافیک MX110 و همچنین 8 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه هارد دیسک تشکیل یک سخت افزار قوی را می دهند که این ترکیبی فوق العاده و بسیار مناسب و مطلوب برای کاربران حرفه ای می باشد.

کاربری

در مجموع لپ تاپ مدل R521JB ایسوس سری R را می توان یکی از قدرتمند ترین لپ تاپ های رده بالا در نظر گرفت که مناسب کاربران برنامه نویسی انیمیشن سازی کاربران طراحی و بازیهای آنلاین می باشد و پاسخگوی نیاز آنهاست.


و قیمت لپ تاپ و انواع لوازم دیجیتالی ایسوس ,صفحه ,نمایش ,r521jb ,vivobook ,اینچی ,صفحه نمایش ,vivobook r521jb ,ایسوس vivobook ,اینچی ایسوس ,wide view ,ایسوس vivobook r521jb ,اینچی ایسوس vivobook منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود جزوه فيلم و نرم افزار آموزشي مهندسي برق قدرت سئو خارجی نامور ????دقایقی برای خودم???? مدرسه علمیه بقیة الله الاعظم شهرستان نورآباد هات دانلود carlospcmmcq62 zuhause صدای ما ٫ صائب تبریزی