شدن ن از موضوعات مهم زندگی شویی است؛ چرا که اگر خانم‌ها در زمان نزدیکی به ارگاسم نرسند ممکن است حس عدم رضایت را به زندگی تسری دهند. شدن مرحله‌ای لذت بخش از رابطه‌ی جنسی است که در آن تغییرات فیزیولوژیک مثل سیخ شدن نوک ‌ها و تجمع خون در کلیتوریس اتفاق می‌افتد. در زمان به ارگاسم رسیدن تخلیه ناگهانی فشاری که در مرحله برانگیختگی ایجاد شده است اتفاق می‌افتد، جالب است بدانید خانم‌ها همانند مردان در رابطه‌ی جنسی به انزال می‌رسند اما تعداد دفعات آن به نسبت کمتر است. در ادامه به نشانه‌ها و مراحل رسیدن به ارگاسم در ن، نقاط حساس خانم‌ها و علل نشدن آن‌ها پرداخته‌ایم. در صورتی که در مورد مسائل جنسی ن نیاز به م دارید می‌توانید از مشاوره جنسی کمک بگیرید. 

نشانه‌های رسیدن به ارگاسم 

رسیدن به اوج لذت جنسی یا ارگاسم در خانم‌ها با نشانه‌های فیزیکی و روانی همراه است و زمانی که این علائم بروز پیدا کنند می‌توان اطمینان حاصل کرد که به مرحله‌ی ارگاسم رسیده‌اید. تغییر رنگ سریع لب‌های واژن، انقباض واژن، افزایش شدت نبض واژن و سفت شدن نوک سینه‌ها از جمله نشانه‌های جسمانی رسیدن به ارگاسم در خانم‌ها است.

بیشتر : کاندوم خاردار ، کاندوم نازک ، کاندوم تحریک کننده و

 

رسیدن به ارگاسم در خانم‌ها به وضعیت ذهنی و روانی آنها نیز مربوط است. ن ممکن است پس از رسیدن به اوج رابطه‌ی جنسی احساساتی شوند و حتی شروع به گریه کردن کنند و در این زمان نباید نگران شوید زیرا آن‌ها به دلیل رسیدن به ارگاسم دچار ضعف می‌شوند و مانند بچه‌ها شروع به گریه کردن می‌کنند. گاهی ممکن است خانم‌ها در رابطه‌ی جنسی به خواب بروند و این کار یکی از نشانه های شدن آن‌ها است. شما باید آن‌ها را در آغوش بگیرید و نوازش کنید که این کار باعث اتمام لذت و کسب رضایت جنسی می‌شود.

رسیدن به ارگاسم در خانم‌ها

رسیدن به ارگاسم به روش‌های متفاوتی اتفاق می‌افتد. تحریک مستقیم یا غیر مستقیم آلت نگی به وسیله‌ی ، خود یی، آمیزش مقعدی، دهانی و استفاده از ابزارهای جنسی از جمله مواردی هستند که باعث رسیدن به ارگاسم و شدن می‌شود. رسیدن به ارگاسم در ن فرایند پیچیده‌ای دارد و زمان رسیدن به ارگاسم در ن نسبت به مردان بیشتر است و حدود ۱۰ الی ۲۰ دقیقه طول می‌کشد، اما زمان رسیدن به اوج لذت جنسی در هر فردی متفاوت است و حتی ممکن است برخی از افراد زمان رسیدن به اوج لذت جنسی‌ شان کمتر از ۱۰ دقیقه باشد.

همچنین برخی از خانم‌ها گمان می‌کنند که تنها حضور آن‌ها در رابطه‌ی جنسی کافی است و می‌توانند در این رابطه شوند و به ارگاسم برسند، در صورتی که تنش عضلانی و تحرک در رابطه یکی از اصول اساسی در رسیدن به ارگاسم است. تحرک عضلات قسمت پایین لگن و منقبض کردن آن‌ها و داشتن تمرینات کگل نیز بیشترین تاثیر را در رسیدن به ارگاسم کامل دارد.

بیشتر ببینید : تحریک جنسی فوق العاده بانوان با حلقه ویبراتور

 

نرسیدن به ارگاسم در خانم‌ها ممکن است در ابتدا مشکلی ایجاد نکند اما در آینده باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی شویی می‌شود. بنابراین اگر در رابطه‌ی جنسی به ارگاسم نمی‌رسید لازم است با پزشک خود م کنید تا بتوانید این مشکل را رفع کنید، همچنین می‌توانید با م روان‌شناس از نظر روانی نیز مشکل خود را بررسی کنید و به راه‌های رسیدن به ارگاسم پی ببرید.

 

 

مستقیم سراغ رابطه‌ی جنسی نروید

یکی از راه‌هایی که رسیدن به ارگاسم را در رابطه‌ی جنسی امکان‌پذیرتر می‌کند، داشتن رابطه‌ی عاشقانه قبل از نزدیکی است. نوازش و لمس کردن نقاط حساس بدن خانم‌ها مثل سینه‌ها، گوش‌ها، ران‌ها و مچ‌ها یا بوسیدن پشت گردن و و شانه‌ها باعث می شود میل جنسی در آن‌ها بالا برود و در زمان نزدیکی راحت‌تر به ارگاسم برسند. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است خانم‌ها به دلیل داشتن استرس، نتوانند از رابطه‌ی جنسی لذت کافی ببرند و به ارگاسم برسند؛ به همین دلیل ایجاد احساس آرامش در آن‌ها، از اهمیت بالایی برخوردار است و کمک زیادی به شدن آن‌ها در رابطه‌ی جنسی می‌کند.

همچنین بهتر است با همسر خود درباره رابطه‌ی جنسی صحبت کنید و از علایق او با خبر شوید تا بتوانید کیفیت رابطه‌ی جنسی تان را بالا ببرید. م با یک روان‌شناس متخصص نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. با استفاده از راهنمایی‌های مشاور لذت رابطه‌ی جنسی‌تان را چند برابر کنید.

برای مطالعه بیشتر : افزایش میل جنسی با تغذیه مناسب

 

نقش نقاط تحریک پذیر 

قسمت‌هایی از بدن خانم‌ها نسبت به سایر نقاط بیشتر تحریک‌پذیر هستند و با تحریک کردن این نقاط می‌توانید آن‌ها را به ارگاسم برسانید. یکی از این نقاط حساس در خانم‌ها کلیتوریس نام دارد، که در بخش بالایی و بیرونی واژن قرار دارد و به وسیله‌ی کلاهک کلیتوریس پوشانده شده است تا از تحریک دائمی آن جلوگیری شود و لیس زدن و لمس کردن آن، باعث می‌شود کلاهک کلیتوریس به عقب رفته و کلیتوریس اندکی بلند شود.

نقطه‌ی دیگری که در خانم‌ها تحریک پذیر است، نقطه  G نام دارد و بر روی دیواره‌ی داخلی و بالایی واژن قرار دارد و برای نوازش و تحریک آن لازم است انگشت خود را به داخل واژن فرو برده، سپس انگشت خود را به صورت حرکت (بیا نزدیکتر) خم کنید. خانم‌ها معمولا دوست دارند این نقطه به صورت مستقیم لمس شود اما بهتر است تکنیک‌های مختلف را امتحان کرده و از همسر خود بپرسید که کدام روش را دوست دارد و بیشتر تحریک می‌شود.

پوزیشن‌های رسیدن به ارگاسم

حالت‌هایی از رابطه‌ی جنسی که در آن‌ها کلیتوریس و نقطه‌ی G بیشتر تحریک می‌شوند برای رسیدن به ارگاسم بهتر هستند. اگر در رابطه ی جنسی زن در بالا قرار بگیرد باعث می‌شود با توجه به زاویه ی آلت جنسی مردانه، نقطه‌ی G بیشتر تحریک شود و زن هم می‌تواند بدن خود را به گونه‌ای حرکت دهد که کلیتوریس نیز تحریک شود. یکی دیگر از وضعیت‌های مناسب در رابطه‌ی جنسی که باعث تحریک نقطه‌ی G می‌شود دخول از پشت (منظور پوزیشن است نه دخول از مقعد ) است، در این روش کلیتوریس تحریک نمی‌شود و لازم است با لمس کردن تحریک شود. همچنین رابطه‌ی جنسی در حالتی که در آغوش شما نشسته است علاوه بر اینکه باعث تحریک کلیتوریس می‌شود، صمیمت جنسی زیادی ایجاد می‌کند.

دلایل عدم کامیابی 

عدم یا شدن با تاخیر در خانم‌ها با استرس و اضطراب همراه است و باعث ایجاد مشکلات شویی می‌شود. این مسئله علت‌های مختلفی دارد که با بررسی و حل آن‌ها می‌توانید مشکل به ارگاسم نرسیدن را برطرف کنید. استفاده از داروهای ضد فشار خون، داروهای ضد اضطراب و خواب آور، داروهای ضد افسردگی و آرام بخش، بیماری دیابت، کمبود هورمون استروژن، بیماری ام اس و عوامل اجتماعی مثل تحصیلات، سن و ارتباطات اجتماعی از جمله مواردی هستند که می‌تواند علت به ارگاسم نرسیدن خانم‌ها باشند.

برخی علت‌های روانی مثل افسردگی، احساس ضعف عمومی، تجربه‌های منفی از رابطه‌ی جنسی قبلی، ارتباط نادرست زن و شوهر با یکدیگر، نداشتن صمیمیت و تفاهم جنسی، خجالت و کمرویی، اختلالات مربوط به دوران کودکی، احساس منفی به رابطه‌ی جنسی و نداشتن اعتماد به نفس از جمله علت‌های روانی هستند که باعث نشدن خانم‌ها در رابطه‌ی جنسی می‌شود.

 همچنین داشتن تحریکات جنسی قبل از رابطه‌ی جنسی، افزایش صمیمیت جنسی، ورزش ایروبیک، تقویت احساس مثبت نسبت به خود، ورزش‌های مفرح و تغییر پوزیشن‌ها در رابطه‌ی جنسی می‌تواند در رسیدن به ارگاسم در ن موثر باشد. برای این مسئله توصیه می شود با روان شناسان متخصص در این زمینه صحبت کنید تا بتوانید در رابطه‌ی جنسی به اوج لذت برسید.

منبع : برترین ها


آموزش های کاربردی شویی جنسی ,ارگاسم ,رابطه‌ی ,خانم‌ها ,تحریک , ,رابطه‌ی جنسی ,بیشتر تحریک ,زمان رسیدن ,نقاط حساس , کاندوم ,جمله مواردی هستند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سرزمین دخترونه بهترین وبلاگ برای کی پاپر و کی درامرها فروشگاه داتینو موسسه ثبتی و حقوقی یو پی وی سی کرج تخفیف ویژه سایت رسمی الهه فاخته محسن رجبی فر | صدا پرداز دکوراسیون اداری - گروه معماری بام مسافرت