الکتروگیربکس sew

گیربکس اتوماتیک یا جعبه دنده خودکار یک نوع وسیله نقلیه موتوری است که به طور خودکار نسبت دنده ها را تغییر می دهد در حالیکه وسیله نقلیه حرکت می کند و در نتیجه باعث کاهش تلاش راننده برای انتقال دنده ها به صورت دستی می شود. مانند دیگر سیستم های انتقال دیده شده در سایر وسایل نقلیه، انتقال اتوماتیک اجازه می دهد تا موتور IC Engine با سرعت نسبتا بالا برای ارائه طیف وسیعی از خروجی های سرعت و گشتاور مورد نیاز برای سفر خودرو. تعدادی نسبت دنده های پیشین اغلب برای MT نیز بیان می شود.

ما دو مدل مشابه از یک ماشین را با دستی و دیگر با جعبه دنده اتوماتیک می گیریم. اگر ما وارد کابین ماشین انتقال اتوماتیک شود، عمدتا 2 تغییر را مشاهده خواهیم کرد. تغییرات این است که هیچ پد کلاچ و بدون تغییر دنده وجود نخواهد داشت. هنگامی که انتقال خودرو به حالت درایو (معمولا به عنوان D شناخته می شود)، هر چیز دیگری به صورت خودکار است.

اتومبیل های اتوماتیک برای افرادی که در حال یادگیری هستند و برای افراد سالخورده که ممکن است دچار مشکل باشند یا کلاچ و دنده ها را در نظر نداشته باشند مناسب است زیرا تنش چرخ دنده ها و عدم وجود پدال کلاچ را می توان نادیده گرفت.

شرکت sew

داستان موفقیت صنعت بعد از جنگ آلمان توسط شخصیت های بزرگ کارآفرینی و خانواده ها شکل گرفته است. آنها تأثیر طولانی مدت بر تاریخ آلمان با دیدگاه های جسورانه خود، رانندگی خستگی ناپذیر و شعار کارآفرینی داشته اند. ارنست بیکل یکی از اولین شخصیت های این گروه بود.

الکتروگیربکس اس ای دبلیو

ابزارهای مهندسی - ابزارهای تکنو صنعت با ارائه پشتیبانی مناسب است آیا می خواهید محصول درست و سریع را پیدا کنید؟ ابزار مهندسی تکنو صنعت، پشتیبانی مناسب را در انتخاب محصول مناسب، حتی در مرحله برنامه ریزی فراهم می کند.

اطلاعات بیشتر در مورد الکتروگیربکس sew و اهمیت آن در صنایع مختلف را در تکنو صنعت دنبال کنید.

 

 

لینک منبع1 لینک منبع2
مرکز تخصصی و سوپر صنعتی انواع گیربکس و الکتروگیربکس دنده ,الکتروگیربکس ,اتوماتیک ,انتقال ,تکنو ,خودکار ,تکنو صنعت ,پشتیبانی مناسب ,انتقال اتوماتیک ,نسبت دنده ,وسیله نقلیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

09197977577دستگاه فلزیاب او کاام و گنج یاب تصویری OKM Exp 6000 Read mo مجلات و مقالات کسب‌وکار آموزش موسیقی همسرداری | آیین همسرداری موزیک فیلم دانلود sRainShop دانلود فایل از دیده و شنیده معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی