بزرگترین اشتباهات در اینستاگرام که باید از آنها پرهیز کرد

حتمآ شما میدانید که اینستاگرام تا چه اندازه می تواند بر روی موفقیت یک شرکت تآثیرگذار باشد. با این پلتفورم تنها می توان از طریق عناصر بصری ارتباط برقرار کرد. با توجه به اطلاعات دموگرافیک اینستاگرام اکثر کاربران آن در رده سنی بین ١٨ تا ٣٥ سال هستند. از این تعداد، ٦٥ درصد توانایی یادگیری از طریق بینایی را دارند. در نتیجه اولویت اصلی شما برقراری ارتباط از طریق تصاویر و ویدئو خواهد بود.
برای موفقیت در اینستاگرام باید همه چیز را درباره تعامل، هشتگها و رفتار مخاطبین بدانید. با اینکه این نکات بارها توسط متخصصین گفته شده، اما غالبآ افراد به آن توجه نمی کنند.
در اینجا به برخی اشتباهات که ممکن است در اینستاگرام مرتکب شوید اشاره می کنیم.

١. کم کاری در پست گذاری

حقیقت این است که گاهی به اندازه کافی پست نمی گذارید. بر اساس موضوع صفحه اینستاگرام خود و جایگاه آن، باید شرایط ارسال پست را مدیریت کنید. برای مثال اگر به تازگی وارد اینستاگرام شده اید و مخاطبین زیادی ندارید، ارسال روزانه یک پست کافی نخواهد بود. در واقع شما می بایست از ابتدا یک استراتژی منظم را دنبال کنید. برای یک صفحه تازه، هدف شما باید روزی ٣-٤ پست باشد.

٢. طبق برنامه پیش نمی روید

اینستاگرام ساده به نظر می رسد. چراکه تنها با تصاویر و فیلم سروکار دارد. اما عدم داشتن یک برنامه مشخص پیش از شروع فعالیت در اینستاگرام به عنوان یک برند، شما را از مسیر درست خارج خواهد کرد. بدون چنین دستورالعملی، مخاطب پیام شما را آنگونه که باید دریافت نمی کند.
در مرحله اول سعی کنید گامهای کوچک بردارید. اهداف کوچکی تعیین کرده و در راستای آن، محتوای با کیفیت ارائه دهید. بهترین اقدام آن است که مخاطب خود را بشناسید. بدانید که چه تصاویری آنها را جذب می کند. مطابق با همان برنامه ریزی کنید.

٣. با جامعه مخاطبین خود وارد تعامل نمی شوید.

وقتی شما به عنوان صاحب حساب کاربری، با مخاطبین خود ارتباط برقرار می کنید، یک انجمن را تشکیل می دهید. عدم برقراری ارتباط فعال و حقیقی با مخاطبان، نه تنها حساب شما را یک حساب غیر مجاز معرفی خواهد کرد، بلکه منجر به از دست دادن دنبال کنندگان و از بین رفتن اقتدار برند شما خواهد شد.
یکی از راههای تعامل با مخاطبین استفاده از ابزارهای تحلیلی است. چنین ابزارهایی می توانند شما را از نحوه برخورد مخاطبینتان با فعالیتهای شما آگاه کنند.

در ادامه با ما در صفحه اشتباهات در اینستاگرام همراه باشید


digital marketing world اینستاگرام ,مخاطبین ,اشتباهات ,ارتباط ,حساب ,برنامه ,کنید برای ,برقراری ارتباط ,ارتباط برقرار ,آنها پرهیز ,بزرگترین اشتباهات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی خواندن ندارد صنعت شیمی آپ ماندانا دانلود فایل های کمیاب استخراج بیت کوین