پنجره ویستابست

 

چرا سازندگان از ویندوز پر از گاز آرگون استفاده می کنند

 

از گاز آرگون برای افزایش راندمان انرژی و عملکرد عمومی پنجره های حرارتی استفاده می شود. پنجره های حرارتی ، که به آن واحدهای شیشه ای عایق یا IGU نیز گفته می شود ، به صورت دو جداره یا سه جداره است ، بدین معنی که هر بخش از پنجره دارای دو یا سه لایه شیشه است که فضای بسته ای بین آن وجود دارد. فضاها با آرگون یا گازهای دیگر پر شده است تا انتقال حرارت از طریق پنجره کند شود. گازهایی مانند آرگون از هوا ترجیح داده می شوند زیرا هوا حاوی رطوبت است که می تواند در داخل واحدهای شیشه ای متراکم شود و باعث می شود پنجره ابری شود.

هوا همچنین نسبت به پر کردن گاز عایق کمتری دارد. آرگون یک گاز ارزان ، غیر سمی ، بی رنگ و بدون بو است که به طور طبیعی رخ می دهد و کمتر از یک درصد از جو زمین را تشکیل می دهد.

 

مزایای گاز آرگون در ویندوز

امروزه تقریباً در تمام پنجره های حرارتی از نوعی از پر کردن بنزین استفاده می شود ، بنابراین مزایای آرگون برای بیشتر پنجره های حرارتی جدید مشابه است.

 

مقدار U را اندازه گیری می کند ، اندازه گیری عملکرد حرارتی یک پنجره. مشابه ارزش R عایق دیواری

ویژگی های عایق صوتی را تقویت می کند

تبادل گرما را از طریق پنجره به حداقل می رساند

احتمال تراکم و سرمازدگی را کاهش می دهد

در کلیه اقلیم قابل استفاده است

برای عملکرد بهینه پنجره می توان با روکش های کم E ترکیب کرد

در اندازه و سبک های پنجره های مسی و تجاری موجود است

مواد پنجره را به عنوان اکسیژن خورده نمی کند

محیط زیست را آلوده نمی کند؛ گاز غیر سمی

به هزینه پنجره به میزان قابل توجهی نمی افزاید - 30 دلار به 40 دلار در هر پنجره اضافه می کند - اما به دستیابی به صرفه جویی در هزینه بلند مدت قابل توجه انرژی کمک می کند

اشکالاتی از گاز آرگون در ویندوز

تنها نقطه ضعف واقعی گاز آرگون در برابر انواع دیگر پر کردن گاز این است که آرگون مقرون به صرفه ترین گاز موجود نیست. به طور کلی ، ویندوزهای حرارتی دارای اشکالات و ملاحظات مهمی هستند.

 

پر کردن گاز آرگون گسترش نمی یابد یا منقضی نمی شود. با این حال ، شیشه انجام می دهد ، و این در نهایت می تواند مهر و موم های حاوی گاز بین صفحات شیشه ای را از بین ببرد.

گاز حتی اگر مهر و موم نباشد ، از نشت از پنجره پر می شود. پیش بینی می شود که در بهترین حالت نرخ نشت 1 درصد در سال باشد.

اگر مهر و موم پنجره حتی یک شکاف کوچک در آن وجود داشته باشد ، گاز آرگون فرار می کند و هوای رطوبت جایگزین می شود. هنگامی که پنجره بخش قابل توجهی از گاز را از دست می دهد ، متوجه می شود. تراکم در داخل پنجره ایجاد می شود و این نشان می دهد که مهر و موم شکسته است.

فاصله دهی های فلزی و همچنین فاصله های غیر فلزی برای نشت ، انتقال حرارت و عایق صوتی ممکن است عملکرد نداشته باشند.

آرگون در مقابل کریپتون گاز پر کنید

بیشتر پنجره های حرارتی با گاز آرگون یا کریپتون پر می شوند ، اما برخی از آنها از ترکیبی از این گازها و / یا زنون ، نیتروژن یا اکسیژن استفاده می کنند. تفاوت اصلی بین پنجره های آرگون و کریپتون هزینه و کارایی انرژی است. ویندوزهایی که دارای کریپتون پر می شوند ، مقادیر U کمتری دارند (کیفیت عایق بندی بهتر) و نسبت به ویندوزهای پر از آرگون گران تر هستند. آرگون به طور معمول ارزش بهتری را نشان می دهد ، به خصوص با پنجره های دوجداره. با ارزان تر بودن ، معمولاً از آرگون برای پر کردن فضای گسترده تر 1/2 اینچی بین صفحه ها در ویندوزهای دو جداره استفاده می شود ، در حالی که کریپتون با داشتن کیفیت عایق بهتر ، اغلب برای نازک تر 1 / 4- یا 3/8 اینچ استفاده می شود. فاصله بین صفحات روی پنجره های سه ضلعی.

 

مانند گاز آرگون ، کریپتون بی بو ، بی رنگ و غیر سمی است. هیچ یک از گازها به دلیل نشت گاز خطری برای سرنشینان ساختمان ندارند. تصمیم گیری بین آرگون و کریپتون معمولاً به قیمت تمام شده پنجره کاهش می یابد و در قیمت و صرفه جویی در هزینه انرژی پنجره در طول عمر آن صرفه جویی می شود.

 

شیشه عایق حرارتی امکان کاهش نیمی از ورودی مستقیم انرژی خورشیدی در نما را با توجه به لعاب دو برابر یا سه برابر فراهم می کند و دمای مطلوبی را در داخل اتاق راحت حفظ می کند. در زمستان گرمای کمتری در ویندوز از دست می رود و در تابستان اجازه گرمای کمتری می یابد.

 

 

ساده ترین طرح شیشه عایق حرارتی توسط دو صفحه شیشه مسطح عمودی که توسط یک محفظه هوا جدا می شوند تشکیل می شود ، بدون ایجاد نقص تولیدی که به دلیل تشکیل میعان و یا رسوب گرد و غبار ممکن است باعث کاهش دید شود. چهره های داخلی دوربین. مدت گارانتی پنجره محدود به ضمانت شیشه عایق اولیه خواهد بود. محافظت بیشتر در برابر سرما و گرما بر حس گرمای مطلوب تأثیر می گذارد.

 

دو صفحه شیشه ای از چند طریق قابل تشکیل است: شیشه خو ، با سخت شدن شیمیایی و حرارتی ، با پوشش سرامیکی. شیشه چند لایه ساختاری ، با بازتاب داخلی و خارجی کم؛ در نما سطوحي وجود دارد كه يك فوم عايق شده معدني و حتي لوله هاي مويرگي با بالشتك هوا يا پلاستيك تقويت شده با فايبرگلاس را تشكيل مي دهد. در این حالت دو ورق شیشه و محفظه هوا عایق وجود ندارد.

 

فایبرگلاس مبتنی بر دی اکسید سیلی ، Si02 ، برای تقویت پلاستیک نما مفید است. این فیبر از چندین رشته کاملاً پلیمری بسیار ریز تشکیل شده است. این تقویت را می توان با فیبر کربن ، قوی تر و سفت تر ، شکننده تر و کمتری به دست آورد.

 

 

به جای محفظه هوا که دو صفحه شیشه ای 5 میلی متر را از هم جدا می کند ، می توان از یک غشاء پلی وینیل بوتیرال استفاده کرد که به صفحه شیشه ای داخلی و خارجی وصل شده است. پشم شیشه در سال 1938 توسط اوونز کورنینگ ، به عنوان یک ماده عایق در شرکت های ساختمانی ، تحت نام تجاری فایبرگلاس اختراع شد. فایبرگلاس و همچنین عایق ها به عنوان ماده تقویت کننده با محصولات پلیمری خدمت می کنند. تقویت پلاستیک با فایبرگلاس ، که به اندازه فیبر کربن قوی نیست ، اما ارزان تر است. Owens-Corning بزرگترین شرکت فایبرگلاس است.

 

 

برای تقویت پلاستیک انواع مختلفی از فایبرگلاس وجود دارد: کلاس شیشه ای E (شیشه E) ، شیشه آلومینیوم بوروسیلیکات با کمتر از 1٪ اکسیدهای قلیایی. شیشه آهک قلیایی کلاس A ، دارای کمتر از 1٪ اکسیدهای قلیایی است. شیشه کلاس C ، شیشه آهک قلیایی با محتوای اکسید بورون بالا. و شیشه ای آلومینیوم سیلیکاتی کلاس S بدون Ca0 اما از نظر محتوای Mg0 بسیار بالا و دارای مقاومت کششی بالا است.

 

حالتهای زجاجیه و کریستالی سیلیس در پایگاههای مولکولی خود دارای سطح انرژی مشابهی هستند ، که این بدان معنی است که به شکل شیشه ای آنها بسیار پایدار است. برای کاهش تبلور باید در دمای بالاتر از 1200 درجه سانتیگراد گرم شود.

 

مهر و موم پنجره باید معابر باد را ببندد. در بین دیواره و پنجره باز شده قرار دارد. مهر و موم از سه الیاف روبان تشکیل شده است: بیرونی ، میانی و داخلی.

 

 

 

عایق حرارتی و ولتاژ

فایبرگلاس به دلیل دارا بودن شاخص سطح بالای آن نسبت به وزن ، عایق حرارتی خوبی است. اما افزایش سطح آن باعث آسیب پذیری بیشتر در برابر حمله شیمیایی می شود. فایبرگلاس باعث می شود تا هوا بین آنها تنگ شود و باعث می شود فایبرگلاس به عنوان یک عایق حرارتی با هدایت حرارتی به ترتیب 0.05 W / (m-k) 7 خدمت کند. تنش شیشه ای برای الیاف بکر یا بکر ، که به تازگی تولید شده اند ، بررسی و گزارش می شود. الیاف نازک و باریک ساخته شده قوی ترین هستند زیرا از خاصیت انعطاف پذیری بیشتری برخوردار هستند. هرچه سطح آن خراشیده شود ، مقاومت بیشتری به دست می آید.

 

رطوبت عامل مهمی برای استرس شکستگی است. به راحتی قابل جذب است و باعث ایجاد نقص و پارگی سطح میکروسکوپی می شود که باعث کاهش مقاومت می شود. بر خلاف فیبر کربن ، شیشه می تواند در برابر کشیدگی بیشتر قبل از شکستن مقاومت کند.

 

ویسکوزیته شیشه مذاب برای موفقیت در طول تولید بسیار مهم است. برای کاهش ضخامت فیبر می توان شیشه کشید. دو نوع تولید فیبر وجود دارد: نوع اول فیبر است که از یک فرآیند ریخته گری مستقیم ساخته شده است ، و نوع دوم یک فرآیند نوسازی مجدد است. کارشناسی ارشد با مواد به صورت جامد شروع می شود و مواد در اجاق ذوب می شوند. در فرآیند ریخته گری مستقیم ، صفحات عملکرد جمع آوری شیشه مذاب را انجام می دهند. از آنها برای گرم نگه داشتن شیشه در دمای مناسب استفاده می شود ، مناسب برای تشکیل فیبر. در شیشه کلاس E ، کشش سطح باید 400 متر در دقیقه باشد. در فرایند رشته ای مداوم ، اندازه خاصی را بر روی فیبر اعمال می کند ، که اجازه می دهد آن را زخم یا زخم کند ، به خصوص برای تقویت یک ماده کامپوزیت. سیم پیچ بعدی با سرعت 1000m / دقیقه انجام می شود.


panjarehUPVC شیشه ,پنجره ,آرگون ,عایق ,حرارتی ,فایبرگلاس ,عایق حرارتی ,صفحه شیشه ,وجود دارد ,فیبر کربن ,تقویت پلاستیک ,برای تقویت پلاستیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تولید و پخش کتری سماور استیل آموزش تولید محتوا وکیل خوب روزای خوب منبع پرفروش ترین کتاب های صوتی و آموزشی اینترنت بهترین باربری مشهد با نیسان به تمام نقاط کربلا toys