پنجره ویستابست چیست؟

 

آیا پنجره دوجداره می تواند دو جداره باشد؟

پنجره دوجداره همیشه در خانه های مسن رایج بوده و دارای انواع مختلفی از ویژگی های دلپذیر هستند. پنجره ها از دو تیغ ، یکی فوقانی و دیگری پایین ساخته شده است که به صاحبان خانه امکان می دهد شیشه را در تعدادی از موقعیت های مختلف عمودی باز کنید.

 

ویندوزهای دو جداره چیست؟

پنجره های دوجداره با تعدادی ماده مختلف از جمله چوب ، آلومینیوم و uPVCتولید می شوند. تمام مواد می توانند دارای دو جداره شوند و در مورد پنجره های دوجداره قابل استفاده هستند.

 

Double glazed اصطلاح فانتزی برای پنجره ای است که دارای دو صفحه شیشه ای است. همچنین پنجره های سه جداره (سه تخته) وجود دارد. چند شیشه شیشه ای در یک قاب پنجره ای تنها به عایق کاری کمک می کند. در نتیجه ، آنها به صورتحساب انرژی کمک می کنند و به راحتی اضافه می کنند ، دو جنبه پنجره که این روزها برای مصرف کنندگان بسیار مهم به نظر می رسد.

 

پنجره دوجداره (همچنین به عنوان واحدهای شیشه ای عایق یا IGUشناخته می شوند) توسط یک فضا و همچنین یک لایه ثابت از گاز آرگون از هم جدا می شوند. سپس شیشه به منظور قرارگیری دو تخته در قاب که عمداً گسترده تر ساخته شده است ، تعبیه شده است. برای تجهیز پنجره های دوجداره به لعاب مضاعف مراحل تولید اضافی لازم است ، اما امکان پذیر است و به دنبال آن به طور فزاینده ای هستیم.

 

پنجره های IGU با مقدار R خود رتبه بندی می شوند. سیستم مقاومت مواد در انتقال انرژی را اندازه گیری می کند. از نظر تئوری ، هرچه مقدار R بیشتر باشد ، مقاومت نیز قوی تر است ، در حالی که هر چه عدد کمتر باشد ، عایق عایق نیز کمتر است.

 

Double Glazed ، IGU یا Double Pane؟

اصطلاح لعاب از اصطلاح انگلیسی میانی برای شیشه نشات می گیرد. بنابراین وقتی کسی می گوید پنجره دو جداره است ، آنها فقط از اصطلاحات خودی استفاده می کنند تا به یک پنجره "شیشه دوتایی" مراجعه کنند.

 

نوعی لعاب به عنوان نوعی مایع است که به عنوان یک کت براق یا تمام شده از آن استفاده می شود ، گیج کننده است اما اگر بتوانید از منظر نصب پنجره در مورد آن فکر کنید ، خوب خواهید بود. بنابراین ، اصطلاح پنجره های دوجداره در واقع به معنای همان مورد دو جداره است.

 

ویندوزهایی که دارای دو جداره هستند اغلب دارای ویژگی هایی هستند که مردم صنعت به عنوان شیشه حرارتی یا شیشه عایق بندی شده توصیف می کنند. داشتن این نوع سیستم در ویندوزهای دوتایی شما مزایای بسیاری دارد.

 

مزایای استفاده از Double Hung - ویندوز دو جداره

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود پنجره های آویزان با چند تخته با محبوبیت بیشتری در بین صاحبان خانه رواج پیدا کنند. آنها واقعاً با کارآیی بسیار خوبی در آب و هوای شدید که دمای هوا ممکن است بسیار پایین باشد یا بسیار بالا باشد.

 

راندمان انرژی پنجره های حرارتی باورنکردنی است. در صورتحساب انرژی ماهانه شما صرفه جویی بالایی را ایجاد می کند ، گرما یا تهویه مطبوع را در جایی که باید بماند - در خانه شما به دام می اندازد.

 

در واقع ، ویندوز IGU اکنون استاندارد خانه های جدید و همچنین پنجره های جایگزینی است. مقدار عایق بندی شده ویندوز برای نادیده گرفتن بسیار مناسب است. به طرز چشمگیر ، پنجره ها اکنون تقریباً به اندازه دیوارهای واقعی با ضخامت بین ⅛ "تا ⅜" یا بیشتر عایق بندی شده اند.

 

معایب Double Hung - IGU Windows

تنها نقطه ضعف اصلی پنجره های دو جداره ، برچسب قیمت است. از آنجا که یک صفحه شیشه ای دیگری در هر فریم نصب شده است ، با توجه به اینکه فریم ها در نتیجه لایه اضافه شده شیشه سنگین تر هستند ، می توانید هزینه بیشتری را روی مصالح و به طور بالقوه کمی بیشتر در هزینه نصب کنید.

 

با این حال ، مانند بسیاری از موارد ، هزینه های بالاتر خط مقدم برابر با صرفه جویی طولانی مدت است. پنجره های IGU با دوام تر هستند ، خانه شما را بهتر عایق بندی کرده و از دیگر مزایای بلند مدت آن نیز هستند.

 

پولی که با هزینه ماهانه برقی و بنزین خود صرفه جویی می کنید ، غالبا قابل توجه است ، به خصوص اگر پنجره های شما قدیمی است و در دهه ها جایگزین نشده اید.

 

به Double Hung Windows ارتقا دهید

برای بهبود بهره وری انرژی ، ویندوزهای دوجداره می توانند و اغلب باید دو جداره باشند. با نصب صحیح و از یک تولید کننده معتبر ، آنها سال ها نگه می دارند و عالی به نظر می رسند.

 

صاحبان خانه کجا به دنبال بهترین پنجره های دوجداره هستند؟ آنها به Feldco می روند. بیش از 400000 خاص باشد. امروز یک پیشنهاد رایگان دریافت کنید تا پروژه جایگزینی پنجره خود را با ما شروع کنید.


panjarehUPVC پنجره ,شیشه ,جداره ,دوجداره ,عایق ,خانه ,عایق بندی ,double hung ,صرفه جویی ,صاحبان خانه ,پنجره دوجداره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انواع مهارت ها بداغ آبادنوشته های یک معلم روستایی مذهبی سایت جالب در آغاز کلام بود بیگروید | دانلود بازی و نرم افزار اندروید closed