چاپ روی لباس با عکس دلخواه : 

 

 هدیه دادن نه تنها مزایای روحی و روانی برای فرد دهنده دارد ، بلکه می تواند تعامل مثبت و به یادماندنی ای بین شما و مشتری ایجاد کند که سالها - حتی یک عمرباقی میماند.

ما به شرکت ها ، تیم ها و مشاغل کمک می کنیم تا با لباس های شخصی و مارک دار با ماندگاری بالا ، از جمله تی شرت های شخصی ،هودی ، لباس ، لباس ورزشی ، کیف دستی و تقریباً هر لباس دیگری که می توانید ظاهر خوبی داشته باشند.

هودی

محصولات تبلیغاتی سفارشی شرکت نوین گرافیک موثرترین و مقرون به صرفه ترین روش ها برای ایجاد مخاطب و وفاداری به برند است. بیش از 35٪ محصولات تبلیغاتی برای مدت دو سال یا بیشتر نگهداری می شود.

چاپ لباس کار :

برند خود را حمل کنید. بسته کار کامل مرتب ، حرفه ای و مقرون به صرفه. نام تجاری شما هنگام بازدید از مشتری چگونه برجسته می شود؟ تهیه لباس های مارک دار به کارمندان یکنواختی و حرفه ای بودن را به سازمان شما می افزاید. این کار همچنین به کارمندان شما کمک می کند تا بار لباس های مناسب و گران قیمت را نیز متحمل شوند. اجازه دهید ما به طراحی و تهیه لباس های متناسب با نیاز و بودجه شما کمک کنیم.

 

لباس شامل: لباس های شرکتی ، تبلیغاتی و روزمره ،کلاه ، لباس بیرون و محل کار ، لباس فرم ، لباس ایمنی ، لباس ورزشی ، لباس مخصوص رویدادها و موارد دیگر.

حرفه ای باشید و هر زمان فرصتی برای بازاریابی خود و برند خود را از دست ندهید.

 

ما در شرکت نوین گرافیک از بالاترین استانداردها اطمینان حاصل می کنیم و از فناوری های پیشرفته چاپ صنعت برای تولید محصولات و خدمات سفارشی با کیفیت بالا استفاده می کنیم.

برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید.


چاپ پیکسل / چاپ روی اجسام لباس ,کنیم ,حرفه ,برند ,محصولات ,تبلیغاتی ,تماس بگیرید ,09904534705 تماس ,تهیه لباس ,محصولات تبلیغاتی ,لباس ورزشی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف ویژه دانلود آهنگ شاد بازی خور خدمات بهینه سازی سایت تهران گردی فروشگاه آنلاین nicerdicer-plus