آنتی ویروس کسپرسکی به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس‌های موجود در بازار در نظر گرفته می‌شود که اخیراً خبر از نسخه جدیدی از هسته اصلی‌اش منتشر کرده است. لازم به ذکر است که لایه‌های مختلف امنیتی این آنتی ویروس همواره در حال آپدیت و به روز رسانی هستند، اما هر تابستان، یک به روز رسانی کامل از امکانات محصولات امنیتی کسپرسکی منتشر می‌شود.

اما این بار خبر از به روز رسانی هسته اصلی از سوی این کمپانی منتشر شده است. که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم نگاهی به جدیدترین امکانات محصولات امنیتی کسپرسکی 2020 داشته باشیم. همراه ما باشید.

اصلی‌ترین محصولات امنیتی Kaspersky 2020 شامل موارد زیر هستند:

  • آنتی ویروس Kaspersky
  • امنیت اینترنت Kaspersky (برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، اندروید و مک)
  • Kaspersky Total Security
  • Kaspersky Security Cloud

بر اساس گزارشی که از سوی کمپانی سازنده این محصولات منتشر شده است، نسخه کسپرسکی 2020 تمامی این نرم‌افزارها دارای امکانات بیشتری خواهد بود. که همراه با سرعت و امنیت بیشتری در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

جدیدترین رویکردهای بهبود امنیت در محصولات امنیتی کسپرسکی 2020

همان‌طور که حتماً می‌دانید، هر یک از انواع حملات سایبری، یک تهدید منحصر به فرد برای شما و امنیت اطلاعاتتان در نظر گرفته می‌شود. به همین سبب، رویکردهایی که برای خنثی کردن این تهدیدات در نظر گرفته می‌شوند، هریک متفاوت از دیگری خواهند بود.

 یکی از مهم‌ترین مواردی که در آپدیت جدید Kaspersky به آن پرداخته شده است، بهبود امنیت نرم‌افزار در برابر EternalBlue می‌باشد. (EternalBlue توسط WannaCry و SMBloris جهت انتشار خودکار بدافزارها در سراسر شبکه استفاده می‌گردد. بنابراین هر کامپیوتری که در این شبکه آلوده قرار داشته باشد، قطعاً مبتلا به این ویروس خواهد شد.)

افرادی که از ابزار RAT جهت کنترل و پشتیبانی از راه دور استفاده می‌کنند، قطعاً به عنوان طعمه برای بسیاری از هکرها در نظر گرفته می‌شوند. به همین خاطر، در ورژن 2020 محصولات امنیتی کسپرسکی ، محافظت در برابر انواع RAT به طور پیش فرض فعال می‌شود. بنابراین تا زمانی که کاربر به صورت دستی این قابلیت را در محصول غیرفعال نکند، هیچ‌کس قادر به استفاده از ابزار RAT نخواهد بود.

 استفاده از برخی از برنامه‌های آسیب‌پذیر مانند مایکروسافت آفیس یکی از روش‌های ورود به سیستم برای هکرهاست. در محصولات امنیتی که در سال 2020 منتشر می‌شوند، محافظت از این برنامه‌ها لحاظ شده است.

 این روزها افراد برای ذخیره‌سازی اطلاعات خود، رو به سوی فضای ابری و OneDrive آورده‌اند. اما همین فضای ابری، در صورتی که به صورت مداوم اسکن نشود، احتمال اینکه به یکی از بدافزارهای موجود در شبکه مبتلا شود، وجود دارد. این مورد نیز یکی دیگر از رویکردهای امنیتی است که در نسخه جدید محصولات امنیتی کسپرسکی در نظر گرفته شده است.

, و بسیاری از امکانات جدید دیگر که می توانید در ادامه مطلب در سایت پرولاین آن را مطالعه کنید 

منبع: kaspersky.com

محتواهای امنیتی جدید در blog.ir


عرضه نرم افزار های اورجینال امنیتی ,محصولات ,کسپرسکی ,امنیت ,kaspersky ,امکانات ,محصولات امنیتی ,امنیتی کسپرسکی ,کسپرسکی 2020 ,امکانات محصولات ,آنتی ویروس ,محصولات امنیتی کسپرس? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش تک کابینت کلاسیک پایتخت بازی | متفاوت ترین بازی ها در متفاوت ترین سایت اینجا همه چی هست خدمات سئو سایت وبرندینگ وافزایش درآمد FORT CRAX گل فروشی انلاین فلونایس دانلود آهنگ جدید , اس موزیک , آهنگ جدید , دانلود آهنگ 94