جراحی های زیبایی و همینطور جراحی های پلاستیک زیادی وجود دارد که افراد بسیاری را به خصوص خانم ها را به خود جذب کرده است. می دانید که این روزها خانم ها به زیبایی خود نسبت به دوران گذشته اهمیت می دهند و به دنبال جراحی های زیبایی و یا جراحی پلاستیک مختلف روی می آورند. در این گزارش می خواهیم به معرفی عمل های جراحی زیبایی و پلاستیکی در بین خانم ها بسیار شایع شده است و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است را بپردازیم.

جراحی های زیبایی رایج در بین ن

عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی

برخی از افراد در سنین مختلف دچار افتادگی پلک و یا دچار پف در قسمت پایینی پلک خود می شوند که تنها با انجام جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی این مشکل برطرف می شود. جراحی بلفاروپلاستی به این صورت انجام می شود که بر روی پلک برش های کوچکی ایجاد کرده و چربی و یا پوست اضافه را برمیدارند. همین امر باعث شده پلک صاف و سفت شود. طول بهبودی کامل بعد از جراحی زیبایی پلک، حدود یک هفته می باشد.  
جراحی پلک یا بلفاروپلاستی | بیوتی کلینیک
جراحی پلک یا بلفاروپلاستی

عمل زیبایی لیپوساکشن
روش جراحی لیپوساکشن به این صورت می باشد که با استفاده از یک وسیله مکش دار برآمدگی هایی که بر روی چربی شکم، ران و باسن وجود دارد را برمیدارند. و برای کسانیکه دارای اضافه وزن می باشند مناسب است. لیپوساکشن از جراحی های پرطرفدار در بین خانم ها محسوب می شود.

عمل جراحی بینی یا رینوپلاستی

از پرطرفداران ترین جراحی ها در بین خانم ها می توان به جراحی زیبایی بینی یای رینوپلاستی اشاره کرد. جراحی زیبایی رینوپلاستی امروزه بیشتر در بین افراد نوجوان بسیار گسترش یافته است اما توصیه پزشکان این است که تا قبل از 14 سالگی نباید عمل بینی انجام داد.  با انجام جراحی بینی می توانید فرم و اندازه بینی خود را تغییر داده و در طی سه هفته به بهبودی کامل خواهید رسید. باید بدانید که برای انجام عمل رینوپلاستی مواردی را باید قبل و بعد از آن رعایت کنید تا نتیجه مطلوبی از جراحی خود بدست آورید.  
جراحی پرطرفدار رینوپلاستی | بیوتی کلینیک
جراحی پرطرفدار رینوپلاستی 
جراحی شکم جراحی شکم نیز یکی دیگر از جراحی های محبوب در بین خانم ها می باشد که برای برطرف کردن چربی شکم و همینطور سفت کردن عضلات آن از این جراحی استفاده می شود. جراحی شکم معمولا زخم دائمی را بر جای میگذارد. این نوع عمل جراحی برای کسانیکه در آینده می خواهند باردار شوند یا اینکه قصد کم کردن مقدار زیاد وزنخود را دارند توصیه نمی شود.

کاشت ابروی طبیعی

یکی دیگر از جراحی هایی که در بین خانم های طرفداران بسیاری رو به خود جذب کرده است، عمل کاشت ابروی طبیعی می باشد که این پیوند زیبایی جدید بوده و در همین مدت زمان کم بسیار پرطرفدار شده است. یکی از روش های نوین برای پر حجم کردن و همینطور پر پشت کردن ابروها، انجام کاشت ابروی طبیعی می باشد.کاشت ابرو تا حد زیادی به عمل کاشت مو شباهت دارد. با این تفاوت که این جراحی زیبایی باید با دقت و ظرافت خیلی بیشتری انجام شود. برای انجام پیوند ابرو، موھای مورد نیاز از کناره گوش برداشته شده و به ناحیه ابرو پیوند داده می شوند. دلیل اینکه موی مورد نیاز از این بخش انتخاب می شود، شباھت ظاھری و جنسی آن با موھای ابرو است.  
کاشت ابروی طبیعی و مزایای آن | بیوتی کلینیک
کاشت ابروی طبیعی و مزایای آن
با مزایای کاشت ابرو آشنا شوید کاشت ابرو همانند دیگر عمل های زیبایی و همینطور جراحی های پلاستیک دارای مزایا و معایبی می باشد که می توان به هر یک از موارد زیر اشاره کرد:  
  • روشی موثر و دائم نسبت به روشهای گیاھی و شیمیایی
  • کم بودن احتمال ابتلا به عفونت نسبت ب روشی مانند تتو
  • عدم نیاز به تمدید در دراز مدت
  • طبیعی بودن نتیجه
  • اصلاح و فرم دادن به ابروها
مزایای کاشت ابروی طبیعی باعث شده که در چند سال اخیر، افراد زیادی به دنبال کاشت ابروی طبیعی باشند. در این روش، برای پیوند ابرو از موھای ناحیه گوش استفاده می شود تا طبیعی بودن حالت ابرو حفظ شود. با این وجود اگر کاشت ابرو ارزان انجام شود، احتمال اینکه نتیجه دلخواه حاصل نشود، وجود دارد.
کلینیک زیبایی جراحی ,زیبایی ,کاشت ,انجام ,خانم ,ابرو ,کاشت ابروی ,جراحی زیبایی ,کاشت ابرو ,ابروی طبیعی ,وجود دارد ,کاشت ابروی طبیعی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پروژه-پایان نامه-تحقیق-مقاله-کاراموزی موسسه سفیر (نگارش مقاله ISI) Liebespuppen und Sexpuppen بیا وان موزیک مهتاب رایان(دانلود-آموزش-آنتی ویروس) delsa2.rozblog.com برترین قالب ها هر چی که بخوای