در این مقاله می خواهیم بهترین مارک یا برندهای پوشک های بچه را با هم مقایسه کنیم:

مای بیبی (My Baby):

پوشک مای بیبی

گروه زرین در سال ۱۳۷۹ با تولید پوشک بچه مای بیبی در دوسایز متوسط و بزرگ وارد بازار شد.

مای بیبی در سال ۱۳۸۴ با تولید پوشک کلاسیک برای اولین بار در ایران با عنوان مای بیبی با چسب چیک چیک با لایه خارجی پلاستیکی، در پنج سایز: نوزادی،کوچک، متوسط، بزرگ و بسیار بزرگ گامی دیگر در راستای افزایش کیفیت پوشک بچه برداشت. شرکت زرین سلولز در نیمه دوم سال ۱۳۹۵، با اضافه کردن کرم مراقبت از پوست حاوی عصاره بابونه به پوشک مای بیبی، که باعث می شود تا پوست کودک نرم و لطیف بماند، این محصول را با بسته بندی جدید به بازار معرفی نمود.

این پوشک نازکی خوبی داشته و از چسب مناسبی برخوردار است. نبود لایه ی محافظ پوست در برابر تماس با ادرار یکی از معایب نسبتا بزرگ این برند است.

پمپرز و پمپرز پریما (Pampers Prima):

پوشک پمپرز

 پروکتر اَند گَمبل، (به انگلیسی: Procter & Gamble)شرکت چندملیتی و آمریکایی کالاهای مصرفی است و در حال حاضر از محصولات براون، دوراسل، ژیلت، پمپرز، هد اند شولدرز، اورال-بی، دولچه و گابانا، هربال اسنسز و هوگو باس تا تولیدات پرینگلز و کیلوگ، طیف وسیعی از مواد غذایی، لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی را تولید و عرضه می‌نماید. محصولات پمپرز توسط کشورهای مختلف تولید می گردند. لازم بذکر است که کلیه محصولات پمپرز موجود در ایران در حال حاضر تولید خارج می باشند و از لحاظ کیفیت دارای بالاترین سطح در بین محصولات موجود در ایران می باشد و به جرئت می توان گفت بهترین پوشک بچه خارجی، عنوان شایسته ای برای نوع آلمانی این برند است.

نکات قابل توجه در این پوشک، وجود کش در قسمت چسب هاست و دانه های ریز و مخصوصی در سطح داخلی آن قرار دارد و با جذب فوق العاده بالا، راحتی نوزاد شما را تضمین می کند. قیمت نسبتا بالای این محصول تنها عیب آن است اما می توانید از ضد حساسیت بودن آن اطمینان کامل داشته باشید. در حال حاضر انواع لهستانی و آلمانی و ترک آن در بازار موجود است.

پیشنهاد ما استفاده از این پوشک در زمان شب یا در مسافرت است زیرا امکان تعویض به موقع پوشک وجود ندارد. به این شکل نوزاد دلبندتان هم کمتر اذیت می شود.

مولفیکس (Molfix):

پوشک مولفیکس

پوشک برند ترکیه ای مولفیکس در حال حاضر در شرکت پارس حیات تولید می شود.  این کارخانه با بهره‌مندی از جدیدترین و مدرن‌ترین تکنولوژی موجود تحت مدیریت کارشناسانی از کشور ترکیه فعالیت می‌کند. پوشک مولفیکس توجه زیادی به شکایت خیلی از والدین در مورد آسیب پوشک به بند ناف داشته و در سایزهای یک و دو خود اقدام به طراحی فضای تنفس بند ناف کرده است تا هیچ گونه عرق کردگی و التهاب برای بند ناف کودک رخ ندهد.  پوشک مولفیکس ترکیه با داشتن لوسیون نرم کننده محافظ پوست حساس نوزادان نیز می باشد.

البته شکایت هایی از حساسیت های پوستی و سیاه شدن شدن پشت بچه در اثر استفاده از این پوشک شنیده می شود، پس حتما پیش از انبوه، آن را روی نوزاد دلبندتان امتحان کنید. موضوع سیاه شدن بدن نوزاد در اثر استفاده از این پوشک به نوع تولید داخل آن مربوط می شود و در مورد نوع تولید کشور ترکیه ی آن شکایتی وجود نداشته.

همچنین جهت و تهیه هر یک از برندهای مورد نظر می توانید به سایت زیر مراجعه نمائید: 

etmarket.org
09217994838-02188981325

 


خبرنامه بازار عمده ی ایران پوشک ,تولید ,محصولات ,حاضر ,موجود ,مولفیکس ,کشور ترکیه ,پوشک مولفیکس ,نوزاد دلبندتان ,محصولات پمپرز ,تولید پوشک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شهر فونت دیجی روید اجناس فوق العاده بورس | بازاریابی | کسب و کار | بازاریابی آنلاین | تجارت الکترونیک پنل مارکپ مسجد النبی(ص) ولنجک چرا آموزش آنلاین زبان اینقدر پرطرفدار شده است؟