قیمت یخساز

یخ ساز قابل حمل یک دستگاه کوچک است که برای یخ طراحی شده است اما نیازی به نصب دائمی یا خطوط اختصاصی آب نیست. شما می توانید آن را به برق وصل کنید و یخ را در راحتی خود قرار دهید یا آن را ذخیره کنید تا زمانی که نیازی به آن ندارید.صاحبان آن می گویند که یخ ساز نیویور AI-215SS یک دستگاه یخچال است که یخ کافی برای حتی بزرگترین احزاب و خانواده های یخ دوست دارد. این باعث می شود تا گلوله ای در 24 ساعت ایجاد شود، یخساز حبه ای سه اندازه مکعب مختلف را ایجاد می کند و حتی می تواند 12 قطعه یخ را فقط در 13 دقیقه تولید کند.  به طور کلی می توان آنها را از بین برد که آیا آنها به راحتی چیزهای خنک را تعریف می کنند یا اینکه آیا آنها توانایی رسیدن به دماهای پایین تر از حد انجماد و حفظ یخ ها را دارند. بعضی از این واحدها به عنوان بزرگترین مخازن ذخیره یخ یخچال عمل می کنند، به طور خاص به مقدار زیادی از یخ یخ زده یخ زده و آماده برای طراحی شده اند. بعضی از واحدها توانایی کار به عنوان یک فریزر یا یخچال دارند. بعضی از واحدهای حتی دارای چندین منطقه خنک کننده می باشند و می توانند همزمان به یخچال یا یخچال بروند. شرکت ما با تنوع انواع یخساز در خدمت شماست. از عوامل تاثیر گذار در قیمت یخساز می توان به کشور سازنده و یا نوع و مدل یخساز اشاره کنیم.

NewAir همراه با یخچال های قابل شستشو، یخ شکن، تایمر 18 ساعته، صفحه نمایش ال سی دی و عملکرد خود تمیز کردن همراه است. چراغ نشانگر برای نوک کردن کاربران وجود دارد زمانی که یخساز نیاز به آب بیشتری داشته باشد یا ظرف یخ باید تخلیه شود. این یک تخلیه جانبی است که کاربران می گویند آسان است برای استفاده. بعضی از صاحبان ناامید میشوند که بیشتر یخ را ذخیره نمی کنند، نظرسنجی ها تخمین می زنند که فقط یک پوند در یک زمان نگهداری خواهد شد. اما آنها عاشق کارکرد سریع و همچنین این واقعیت هستند که هیچ نصب و راه اندازی مورد نیاز است.


دستگاه یخ ساز | یخ ساز حبه ای | یخ ساز پولکی | یخ ساز پودری یخچال ,یخساز ,بعضی ,دستگاه ,قیمت ,ذخیره ,قیمت یخساز ,دارند بعضی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

botik iantk4c HomePage درد دانلود موزیک جدید ارزانی خرید اینترنتی دندانسازی محلات