یخساز حبه ای

تقریبا یک قرن پیش، یخ در اکثر نقاط جهان سخت بود. در هوای گرمتر، شما مجبور بودید یخ خود را از یک سرویس تحویل که واردات بلوک های سنگین از آب و هوای سردتر یا از یک کارخانه تبرید صنعتی وارد می کردند اری کنید. قیمت یخ نسبتا شیب بود، اما اگر شما می خواستید غذا خود را سرد نگه دارید، انتخاب زیادی نداشتید. در داغ ترین نقاط جهان، یخ لوکس نادر بود. در یک کشور استوایی، شما ممکن بود در تمام زندگی خود حتی یک قطعه یخ را مشاهده نکنید.

این همه در اوایل قرن 20 تغییر کرد. یخچال فشرده و مقرون به صرفه، ابزار ذخیره مواد غذایی و تولید یخ را به گاه خانه و گوشه آورده است. در دهه 1960، دستگاه های اتوماتیک یخچال اتوماتیک جدید، زندگی راحتی بیشتری را به وجود آوردند. این روزها، اکثر آمریکایی ها به طور کامل به عنوان یخ، حتی در داغ ترین روزهای تابستان، یخ را می گیرند.

پیشینیان خانه یخ ساز یخ پلاستیکی بود. این نسبتا واضح است که چگونه این دستگاه کار می کند: شما آب را به یک قالب می ریختید، آن را در فریزر قرار می دادید تا به حالت جامد تبدیل شود و سپس یخ را استخراج می کردید. یک یخ ساز دقیقا همین کار را انجام می دهد، اما روند ریختن آب و استخراج مکعب ها کاملا خودکار است. یک یخ ساز خانه یک خط مونتاژ یخ حبه ای است.

چرا یخ ساز من کار نمی کند؟

 چند دلیل معمول برای اینکه یخ ساز به درستی کار نمی کند، با برخی اصلاحات ساده تر از دیگران است. ممکن است یخ ساز باز و بسته ناقص باشد یا به طور تصادفی خاموش شده باشد. یک ترموستات ناقص یخ ساز همچنین می تواند موجب توقف تولید یخ شود؛ زیرا اگر دمای آب در محدوده مناسب آن نباشد، دریچه آب آزاد نخواهد شد. یک مسئله پیچیده تر می تواند شامل موتور یخ ساز باشد که چرخه را به حرکت درآورد.

 

منبع1 منبع2

 


دستگاه یخ ساز | یخ ساز حبه ای | یخ ساز پولکی | یخ ساز پودری خانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سی اس زوم | تخصصی ترین سایت کانتر hamnafas19 آموزش شبکه و آموزش سیسکو دانلود فیلم با لینک مستقیم |هی مووی تخلیه چاه بداغی مجـله ایـنـتـرنـتی سرگرمی , اس ام اس و جوک جدید چت:چتروم:بروزچت، بروز گپ، شیراز چت، اول چت، کاکو چت، چتروم شلوغ