ده سال است که فیلم‌های مارول وارد فاز جدیدی شده و دنیای ابرقهرمانانه کامیک‌بوک‌هایش وارد پرده نقره‌ای شدند و بعد از گذشت حدود ۱۸ فیلم و چند سریال، حالا سرانجام آن سر رسیده و حماسه قرار است که تمام شود. (یا لااقل فعلا این فازش به پایان برسد) برادران روسو که امتحان خود را در تجمیع ابرقهرمانان در یک اثر سینمایی واحد به خوبی در ساخت فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی پس داده‌اند، بار دیگر پشت دوربین قرار گرفته و قسمت سوم انتقام‌جویان با نام «نبرد بی‌نهایت» را خلق کرده‌اند؛ فیلمی که بسیاری از  ابرقهرمانان جهان سینمایی مارول در آن حضور دارند و ثمره ده سال برنامه‌ریزی است.



بررسی فیلم Avengers infinity war



دو حالت وجود دارد، یا از فیلم‌های سوپرهیرویی (ابرقهرمانی) خوشتان می‌آید و یا با این سبک فیلم‌ها انس نمی‌گیرید، اگر از بخش اول هستید که فبها‌المراد و اگر جزو قشر دوم هستید ضمن احترام به نظرتان، باید بگویم که لااقل تاثیر شگفتی که این آثار در چند ساله اخیر روی سینما (و حتی دیگر صنعت‌های سرگرمی) داشته‌اند را که منکر نیستید؟ و یا قدرت جلوه‌های ویژه خارق‌العاده این قبیل فیلم‌ها و قدرت سرگرمی که برای مخاطبین خودشان خلق کرده‌اند را که قبول دارید؟ اگر این مسائل را می‌پذیرید که هیچ، ولی اگر آسمان به زمین بیاید هم باز با این گونه فیلم‌ها مشکل دارید و قهرمان محوری توی قاموستان فرو نمی‌رود، اینجا چه کار می‌کنید؟



بررسی فیلم Avengers infinity war



بزرگترین مشکلی که سر نوشتن درباره آخرین فیلم سینمایی جهان مارول وجود دارد، صحبت درباره آن بدون اسپویل کردن خط داستانی است. مساله اسپویل در فیلم Avengers Infinity War مثل فصل‌های جدید سریال بازی تاج و تخت در بین کاربران تبدیل به یک موضوع مهم شده و بسیار توییت‌ها و ویدئو‌ها و. درباره عدم اسپویل ساخته شده است. اما بگذارید خیالتان را از این بابت راحت کنم که در این مطلب اگر بر فرض جایی هم مجبور به اسپویل بخشی از داستان فیلم شدیم، قبلش هشدار خطر لوث شدن داستان را می‌نویسیم تا از آن چند سطر در صورت دلخواه گذر کنید.



بررسی فیلم Avengers infinity war



فیلم Avengers Infinity War در حقیقت بخش اول یک دو‌گانه محسوب می‌شود و شاید بتوان گفت که به خودی خود فیلم کاملی نیست، حتی عده‌ای معتقدند بررسی این فیلم به صورت مجزا کار چندان درستی نیست چرا که دست‌اندرکاران فیلم آن را به صورت یک اثر واحد در دو قسمت ساخته‌اند. بخش دوم فیلم اما تا اطلاع ثانوی نام دیگری بر خود گرفته و آن نامگذاری بخش ۱ و بخش ۲ گویا فعلا منسوخ شده، از همین جهت می‌توان گفت که فیلم جدید یک فیلم مستقل و جداگانه محسوب شده و باید به‌طور مجزا به آن نگاه شود.



بررسی فیلم Avengers infinity war



داستان فیلم بعد از ده سال به جایی رسیده که تعداد زیادی از ابرقهرمانان گرد هم آمده‌اند و تعداد اعضای گروه انتقام‌جویان بسیار بیشتر از نسخه اولیه آن شده است. حالا در فیلم جدید ما کاراکترهایی چون پلنگ سیاه و دکتر استرنج را داریم و دو غایب فیلم قبلی انتقام‌جویان یعنی ثور و هالک هم به میدان مبارزه برگشته‌اند.


ادامه مطلب رو از دست ندین /" :)))


پرتال سرگرمی و فرهنگی | خبر،سرگرمی،رواشناسی و . فیلم ,اسپویل ,avengers ,infinity ,داستان ,صورت ,فیلم avengers ,avengers infinity ,فیلم جدید ,داستان فیلم ,وجود دارد، ,فیلم avengers infinity منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حجره طلبگی احساس آرامش تبلیغ پارسی فروشگاه ثائر تنهایی من am bakhshi blog مطالب روانشناسی شبنم پلاس