Image result for ‫مطلب درباره رونالدو‬‎


کمتر کسی در دنیا وجود دارد که به ورزش فوتبال علاقه نداشته باشد و آن را دنبال نکند. فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش های جهان به شمار رفته و می توان آن را پلی به سوی فرهنگ و آداب و رسوم دیگر کشورها دانست. در این رشته تا به حال بازیکنان و ستاره های زیادی حضور داشته اند که از جمله آنها می توان به پله، مارادونا و رونالدوی برزیلی اشاره نمود. با این حال امروز را باید عصر درخشش کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بدانیم.

این دو فوق ستاره در باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا عملکرد خیره کننده ای داشته و تا به حال گلهای زیادی به ثمر رسانده اند. در این میان نقش تلاش و کوشش در ساقهای کریستیانو رونالدو بیشتر دیده می شود. بازیکن پرتغالی در دوران نوجوانی روزهای سختی را پشت سر گذاشته و توانسته خودش را به جایگاه فعلی برساند. علی رغم آنکه رسانه ها بسیار زیاد به زندگی وی پرداخته اند، اما حقایقی درباره رونالدو وجود دارد که کمتر کسی از آن ها آگاه است. روزگشت در این مقاله قصد دارد آنها را مورد بررسی قرار دهد.

1-نام کامل او کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو است، اما همه وی را به نام کریستیانو رونالدو می شناسند.
-2-او روز ۵ فوریه سال ۱۹۸۵ میلادی در مادیرای پرتغال به دنیا آمد.

-3-پدرش به خاطر علاقه به رونالد ریگان، فامیلی اش را به رونالدو تغییر داد.
4-ستاره پرتغالی رئال مادرید کوچکترین فرزند خانواده به شمار می رود و برادر و خواهران او به ترتیب هیوگو، الما و لیلیانا کاتیا نام دارند. 5-وی در شرایط سخت مالی بزرگ شده و به گفته خودش با خواهران و برادرانش در یک تخت می خوابیده است.
6-رونالدو در هشت سالگی برای تیم آماتور آندورینیا بازی کرد؛ همان تیمی که پدر او در آن نگهدارنده وسایل بود. 7-مادر رونالدو درباره وی می گوید: هنگامی که کریستیانو کودک بود؛ همه او را بچه گریان خطاب می کردند، زیرا او همیشه برای هر چیزی گریه می کرد و سریع ناراحت می شد.”
8-کریستیانو رونالدو رابطه خوبی با هم کلاسی هایش داشت، اما پرتاب صندلی به سمت معلم در سن ۱۴ سالگی این موضوع را تحت الشعاع قرار داد. وی اظهار داشت که معلم به او بی احترامی کرده است. این دوران نقطه عطف زندگی رونالدو به شمار می رود، زیرا پس از این ماجرا مادرش از وی خواست که به طور کامل روی فوتبال تمرکز کند و همین امر او را به ستاره ای جهانی تبدیل کرد.

9-پائول کاردوسو نخستین مربی رونالدو در اسپورتینگ لیسبون در این رابطه می گوید: هنگامی که توپ به کریستیانو رونالدو می رسید، او به راحتی دو تا سه نفر را پشت سر می گذاشت. پس از بازی سایر بازیکنان دور او جمع می شدند، زیرا می دانستند که او با بقیه فرق دارد.”

10-هنگامی که رونالدو نوجوان بود، او در سالن ورزشی به پای خود وزنه می بست و با آن ها تمرین می کرد. وی اعتقاد داشت که این کار تکنیک های بازی فوتبال را بهبود می بخشد.




پرتال سرگرمی و فرهنگی | خبر،سرگرمی،رواشناسی و . رونالدو ,کریستیانو ,ستاره ,فوتبال ,بازی ,شمار ,کریستیانو رونالدو ,گوید هنگامی ,رئال مادرید ,وجود دارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تو بهترین خرید رو از ما داشته باش تخفیف فروش استیکر سکه ای و سکه مسنجر لاین ویرا گرافیک خريد انگشتر كلاسيك كوير دريا 1400 امیر عاشقتم